Artikkel 1. Mõisted

1.1 Tingimused - need üldised äritingimused ja -tingimused.

1.2 Müüja on Kopos Kolín a.s., ID: 61672971, asukoht: 280 94 Kolín IV, Havlíčkova 432, Tšehhi Vabariik, mis on registreeritud Praha linnavalitsuse äriregistris, B jaotis, toimik nr 3689.

1.3 Ostja - isik või juriidiline isik, kes sõlmib Müüjaga ostulepingu.

1.4 Ostuleping - Ostja ja Müüja vahel sõlmitud kokkulepe Müüja poolt müümise ning Ostja poolt ostmise kohta ja selle tarnimine ostjale ostjale, mis vastab käesolevates tingimustes sätestatud nõuetele.

1.5 Termin "kirjutatud" käesolevates tingimustes tähendab kirja, faksi või e-posti teel.

 

Artikkel 2. Tingimuste kohaldamine

2.1 Käesolevad tingimused kehtivad ja moodustavad lahutamatu osa kõigist ostja ja müüja poolt tehtud tellimustest, kõigist müüja noteeringutest ja pakkumistest, kõik müüja poolt vastuvõetud, kinnitus- ja kinnitusdokumendid ostja poolt tehtud ostutõendite ja kõigi ostutellimuste kohta, välja arvatud juhul, kui Müüja selgesõnaline nõus kirjalikult muul viisil..

2.2 Müüja lükkab selgesõnaliselt välja kõik Ostja poolt enne või pärast Müüja poolt väljaantud või käesolevatele Tingimustele viitavate dokumentide väljaandmist mis tahes dokumendis või dokumendis sätestatud tingimusi ning kõik sellised tingimused on täiel määral Müüja tehtud müük Ostjale ei kehti, ja see ei ole Müüjale mingil viisil siduv.

2.3 Kui ostja viitab pakkumises või pakkumise vastuvõtmisel käesolevate Tingimustega vastuolus olevatele kauplemisviisidele, sõlmitakse Ostuleping sellisel määral, et see ei oleks vastuolus käesolevate Tingimustega. Kuid ükski Ostuleping ei sõlmita, kui Müüja otsustab järelduse välistada või hiljemalt põhjendamatu viivituseta pärast kavatsuste väljendamist.

 

Artikkel 3. Ostulepingu sõlmimine

Ostuleping sõlmitakse ainult siis, kui Müüja on kätte saanud Ostja kirjaliku kinnituse, mille Müüja kinnitab kirjalikult ja mis vastab järgmistele nõuetele:

3.1 Ostja saadab Müüjale kirjaliku korralduse, täpsustades nõutud kaubad vastavalt Müüja valikule Müüja praeguse kataloogi või Müüja kirjaliku pakkumise alusel. Kaupade tellimus peab sisaldama:

  1. a tellitud kauba kirjeldus (kogus ja tehnilised andmed - kataloogi, tüübi või EANi nimi, pakkimine);
  2. hind;
  3. tellitud kauba kättetoimetamise kuupäev;
  4. tarneaadress;
  5. rahvusvaheline Kaubanduskoda välja antud INCOTERMS 2010 tarneklauslid FCA (KOPOS KOLÍN a.s., Havlíčkova 432, 280 94 Kolín, Tšehhi Vabariik), kui Tellimuses ei ole teisiti sätestatud ja Müüja kinnitatud;
  6. ostja andmed (nt äriregistri registrinumber, kohaletoimetamise aadressi asukohariigis kehtiv käibemaksukohustuslasena registreerimise number (ID, käibemaksukohustuslase registreerimisnumber). Esimeses järjekorras peab olema väljavõte äriregistrisse või kauplemisloale. teatab Müüjale põhjendamatu viivituseta eespool nimetatud dokumentides nimetatud faktide muutumisest.

3.2 Kui Müüja nõustub tellimusega, edastab Müüja tellimuse põhjendamatu viivituseta ja saadab selle Ostjale hiljemalt 3 tööpäeva jooksul alates Müüjale edastamisest. Ostu-müügileping sõlmitakse Müüja poolt ostjale tarnimisel artikli 3.1 kohaselt esitatud tellimisandmete kohaselt

3.3 Ostu-müügilepingu võivad sõlmida ka:

  1. tootmine kaupu müüja ja ostja allkirjastatud kokkuleppe alusel, sealhulgas artikli 3.1 kohaselt täpsustatud andmed;
  2. ostude saatmine ja arve esitamine ostjale.

3.4 Ostu-müügileping asendab ja tühistab kõik eelnevad korraldused ja kokkulepped, mis on seotud vastava korraldusega;

3.5 Kõik tarned tehakse vastavalt käesolevatele tingimustele.

3.6. Müüja ettepanek tarnida kaupu kindlaksmääratud kataloogihinnas on varude pakkumine või Müüja võimetuse kaotamine..

 

Artikkel 4. Hinnakujundus, maksetingimused, täitmise kuupäev

4.1 Ostu-müügilepingus märgitud ostuhind põhineb saadetisel FCA (KOPOS KOLÍN a.s., Havlíčkova 432, 280 94 Kolín, Tšehhi Vabariik) vastavalt INCOTERMS 2010-le, kui Ostulepingus pole teisiti kokku lepitud..

4.2 Müüja poolt ostjale kauba tarnimise kinnitamiseks ostjale väljastatakse saateleht või muu sarnane dokument, milles ostja või vedaja ostja nimel (vastavalt vajadusele) kinnitab kauba kättetoimetamise müüja poolt ostjale.

4.3 Ostuhind makstakse maksudokumendis (arve) ja muudel juhtudel vastavalt maksekorraldusele ja selle vääringus märgitud tähtpäevaks, kui vastavas ostu-müügilepingus ei ole kokku lepitud teisiti. Makse tuleb teha Müüja pangakontole või Müüja kassasse kontoris oma tööpäevadel tööpäevadel.

4.4 Arve peab vastama kõigile kohaldatavates õigusnormides sätestatud tingimustele. Ostjal on õigus esitada kaebus arvele sisestatud ebaõigete või mittetäielike andmete kohta, tagastades arve hiljemalt 5 tööpäeva jooksul alates kättesaamisest, täpsustades puuduvad või valed andmed. Mis tahes valed või mittetäielikud andmed ei mõjuta asjaomase ostu-müügilepingu tingimusi. Müüja ja Ostja deklareerivad, et Müüja poolt elektrooniliselt edastatud parandatud arve Ostja e-posti aadressile vormingus, mis tagab dokumendi autentsuse (eelistatavalt PDF-vormingus või PNG-vormingus või JPG-vormingus), loetakse võrdväärse dokumendi, mis vastab kehtivate õigusnormide tingimustele. Müüja valmistab maksudokumendi trükitud vormi ette ostja selgesõnalise taotluse alusel. Ostja on kohustatud teavitama maksudokumentide saatmise e-posti aadressi. Ostja kohustub kinnitama parandus-maksudokumendi (krediitkaardi) kättesaamist - märkides selle kättesaamise kuupäeva - elektrooniliselt või posti teel Müüja aadressile.

4.5 Lepinguosalised võivad kokku leppida ka erinevates maksetingimustes, nt ettemaksed või ettemaksed või allahindlus enne maksetähtpäeva. Sellise makse hilinemine vastavalt individuaalselt kokkulepitud maksetingimustele loetakse ostulepingu oluliseks rikkumiseks. Kui lepitakse kokku ostuhinna osamaksetena, toob viivis ühe või mitme osamaksega kaasa Ostja kohustuse tasuda viivitamatult ostuhinna täielik summa. Kui lepitakse kokku allahindlus enne laenuperioodi lõppkuupäeva, võib see allahindlus läbirääkimiste ostuhinnast esitada ainult juhul, kui Bayer on tasunud kõik varasemad kohustused enne tähtaega ja on maksekorraldust hoidnud.

4.6 Kui Ostja ei tasu ostuhinda ega selle osa, kui see on tasumisele kuuluv ja tasuline või on rikutud mis tahes muid kohustusi ostulepingu alusel, on Müüjal õigus täielikult või osaliselt tühistada või peatada oma kohustused vastava ostulepingu ja mis tahes muu Ostu-müügilepingud (eelkõige kohustus osutada ostetud kaupu) või selle lõpetada või tühistada, samuti on Müüjal õigus nõuda Ostjalt kahjutasu, mis on seotud kõigi tarnijaga seotud kulude kogusummaga ja kokkulepitud kauba tootmine ning kõik sellega seotud kulud, samuti kasumi kaotamine.

4.7 Müüja võib kõik ostja poolt tehtud maksed olla ühepoolselt Müüja nõude arveldamiseks - ostja kohustuste täitmiseks.

4.8 Makse loetakse toimunuks, kui asjaomastes arvetes märgitud Müüja konto krediteeritakse kogu summa, mis on tasumisele kuuluv või kui tähtpäevade arv on täielikult laekunud sularahas, nagu on täpsustatud artiklis 4.3

4.9 Kokkulepitud ostuhind ei sisalda pakendeid, tagastatavaid mahutites, veo ajal kaupade turvaelemente ja veo hinda, kui asjaomases ostulepingus ei ole kokku lepitud teisiti.

4.10 Ostuhinna tasumisega seotud pangakulud kannab Ostja.

4.11 Ostjal ei ole õigust müüa Müüja tõttu mis tahes summat, mis müüja võlgneb ostjale ilma Müüja kirjaliku nõusolekuta. Kui selline summa tasaarvestatakse ilma Müüja eelneva kirjaliku nõusolekuta, on Müüjal õigus tasuda trahvi summas 50 000 CZK iga sellise tasaarvestuse eest, ilma et see piiraks müüja õigust nõuda kahjutasu.

4.12 Ostjal ei ole lubatud kinni pidada makseid ja / või ostuhinna vähendamist juhul, kui Müüja on esitanud mis tahes kohustuse vastava Ostulepingu alusel.

4.13 Kui Ostja saab makse, ilma et oleks piisavalt tuvastatud ostu-müügileping, millele ta viitab, näidatud makse muutuv sümbol, otsustab Müüja müügi kasutamise.

4.14 Müüja esitatud kogus, hinnad, mõõtmed ja / või kaalud loetakse veenvateks tõenditeks, ilmse vea puudumisel.

4.15 Kui Ostja ei ole maksetähtpäeval mingit summat täielikult tasunud, on Müüjal õigus nõuda viivist 0,05% -ga tasumata, kuid tasumata summalt iga päev, mil sellist makset ei ole saadud. Lisaks sellele mis tahes sellisele viivisintressile võib Müüja nõuda kahjutasu, mis on seotud kõigi hilinenud maksega Müüja poolt kantud kulude, sealhulgas kõigi nende kogumisega seotud kulude katmisega.

4.16 Olenemata kokkulepitud maksetähtpäevast, muutuvad kõik Müüja poolt Ostja poolt vastavalt asjaomastele Ostulepingutele arvele esitatavad summad viivitamatult tasumisele ja maksmisele, kui Ostja ei maksa mis tahes summat, kui see on määratud, või kui Müüja saab teada mis tahes asjaoludest, mis oluliselt kahjustada ostja suutlikkust täita oma kohustusi mis tahes ostulepingu alusel. Sel juhul on Müüjal õigus nõuda mis tahes ostu-müügilepingu alusel nii praeguste kui ka uute tarnete eest ettemaksu, ostja lepingute lõpetamist või tühistamist ostjaga ja nõuda ostjalt kahju hüvitamise põhjusel leping.

4.17 Kui ostja kohustub korraldama kauba veo ise, peavad nad seda tegema 10 päeva jooksul alates Müüja nõuande saamisest. Kui Ostja ei tarni kaupa 10 päeva jooksul, on Müüjal õigus:

  1. ostada kaup ostja kulul ja riskil,
  2. säilitama kauba ostja kulul ja riskil Müüja laos või mõne teise osapoole laos. Kui kaup on salvestatud, on Müüjal õigus nõuda ostjalt nõutava ladustamiskulusid, mille määrab Müüja

4.18 Müüja poolt aktsepteeritud täiendavad nõuded Ostja poolt kaupade vahetamiseks laiendavad kokkulepitud tarnetingimust proportsionaalselt müüja poolt selleks ajaks, et kauba seda muuta. Müüjal on õigus võtta muudatusega seotud kulusid..

 

Artikkel 5. Tarne

5.1 Kauba kaotsimineku või kahjustumise oht läheb ostjale üle, kui kaupa laadib esimene vedaja

5.2 Kaubad loetakse kättetoimetatuks nende üleandmisel esimesele vedajale.

5.3 Edasilükatud tarnimise või kaupade tarnimata jätmise korral ei vastuta Müüja selle tagajärjel tekkida võiva kahju eest..

5.4 Müüja ei vastuta kaudsete kahjude eest, näiteks võimaliku tulevase kasumi kaotamise, lepingu kaotamise, tehingu kaotamise, tulevaste tehingute kaotamise, tootmise kaotamise, koostöö kaotamise, pildi kadumise või kahjustumise, tulu, kasumi kaotus, kapitalikulud, tootmise või tegevuse katkestamisega seotud kulud jne.

5.5 Müüja ei vastuta ostja poolt kaupade valiku eest nende lõppkasutuses ega Müüja vastutab ostja kahju eest, mis on tekkinud kauba ebakohase kasutamise tõttu.

 

Artikkel 6. FORCE MAJEURE

6.1 Müüja ei vastuta rikke või viivituse eest, kui: i) selline tõrge või viivitus tuleneb kaupade tootmisprotsessi katkestustest, kuid seda ei kohaldata raske hooletuse või kavatsuse korral; või (ii) selline ebaõnnestumine või viivitus on tingitud vääramatu jõudust, nagu on määratletud allpool või seadusega.

Sellise ebaõnnestumise korral, nagu eespool on märgitud, peatatakse lepingu asjakohase osa (de) täitmine perioodi jooksul, mil selline rikkumine jätkub, ilma et Müüja vastutaks või vastutaks Ostjalt sellest tuleneva kahju eest.

Väljend "vääramatu jõud" tähendab ja sisaldab selliseid asjaolusid või sündmusi, mis ei kuulu Müüja mõistliku kontrolli alla - olgu selleks ostu-müügilepingu toimumise ajal või mitte, mille tulemusena ei ole müüjal mõistlikku kohustust täita oma kohustusi, sealhulgas vääramatu jõu ja Müügi tarnijate poolt, sealhulgas, kuid mitte ainult, sõda, sõjaoht, mäss, sabotaaž, tulekahju, torm, üleujutus, plahvatus, loodusõnnetused, valitsuse korraldused või Euroopa Liidu piirangud, streik, täielik või osaline hävitamine müüja või nende töövõtjate tehase või tootmisliini, lepingupartnerite tarned, tollieeskirjade muutmine, impordi- ja ekspordikvootide muutmine, ekspordi- või impordikeeld või muud põhjused. Juhul, kui vääramatu jõud pikeneb kolme (3) järjestikuse kuu jooksul (või juhul, kui Müüja põhjendatult eeldab viivitusaja pikendamist kolme (3) järjestikuse kuu jooksul), on Müüjal õigus saada tühistada kogu Lepingu ükskõik milline osa ilma ostja vastutuseta.

 

Artikkel 7. Kaupade säilitamine

7.1 Ostjale tarnitud kaubad jäävad Müüja varaks, kuni kõik Ostjaga sõlmitud ärisuhtega seotud nõuded on täidetud, kaasa arvatud mis tahes tulevased nõuded. Nimetatud säilivus laieneb ka kõigile vahetatavate kaupade kaudu.

7.2 Kui pealkirja all olevat kaupa tuleks töödelda, segada või kombineerida teiste objektidega, mis ei kuulu Müüjale, on Müüjal õigus uuele objektile kaasomandis, mis on võrdne kaupade väärtusega omandiõiguse, sealhulgas käibemaksu säilitamise ja muude töötlemis- või kombineerimismenetluse käigus töödeldud või kombineeritud üksuste väärtuse. Ostja salvestab selle kauba eest Müüja nimel tasuta.

7.3 Kuni edaspidise märkuse saamiseni on ostjal õigus oma tavapärase äritegevuse raames omandiõiguse säilitamiseks säilitatavaid kaupu käsutada. Selle sündmuse käigus ostja kohustub käesolevaga müüjale müüma oma nõuded omandiõiguse säilitamise järel edasimüügiks (edasimüügihind koos käibemaksuga), sealhulgas vastavate vekslitega seotud nõuded ja koos kõigi lisanõuetega. Kui Ostja peaks müüma õigust säilitava kauba koos kauba, mis ei kuulu Müüjale, üldhinnaga, siis läheb üleminek ainult summa, mille Müüja on ostjale müünud ​​müüdud omandiõiguse säilitamise eest.

7.4 Kuni täiendava märkuse saamiseni on Ostjal õigus nõuda Müüjale määratud nõudeid. Sellise nõude loovutamine või pantimine on lubatud ainult Müüja kirjaliku nõusolekuta. Kui Ostja ei järgi makse või ei täida oma kohustusi seoses omandiõiguse säilitamisega, kohustub Ostja Müüja nõudmisel esitama võlgnikule kirjaliku teate loovutamise kohta, esitama Müüjale kogu teabe, esitama ja saatma Müüjale dokumendid ja võlakirja ülekandmine. Vajadusel peab Ostja andma Müüjale juurdepääsu asjakohastele dokumentidele.

7.5 Artikli 7.4 lõikes 3 sätestatud asjaolude ilmnemisel lause 3 Ostja peab andma Müüjale juurdepääsu omandiõiguse valduses olevatele kaupadele, mis on tema valduses ja saadavad Müüjale kaupade täpse nimekirja. Ostja peab eraldama need teistest kaupadest ja tagastama need Müüjale, kui Müüja on lepingust taganenud.

7.6 Ostja peab viivitamatult teatama Müüjale kirjalikult, kui mõni kolmas isik peaks kinni peetud omandiõigusi ära võtma või müüma Müüjale nõudeid ja andma Müüjale igasuguse sekkumise toetuse.

7.7 Kulud, mis on seotud nimetatud kohustuse täitmisega, et täita kõiki omandiõiguse säilitamise õigusi ja kaupade hooldamiseks ja ladustamiseks ettenähtud korda, kannab Ostja.

7.8 Ostja vastutab Müüja eest kaupade kahjumi eest Tšehhi äriseadustiku jaotise 462 tähenduses.

 

Artikkel 8. Kaupade defektid ja reklamatsioonid

8.1 Ostjal on õigus nõuda üldiselt siduvate määruste sätete kohaselt defektse toimivusega seotud nõudeid.

Kaupade ilmse kvaliteediga defektid (näiteks kraavide, valuplokkide, kauba vale kuju, mustuse kahjustatud kuju) esitab Ostja 3 tööpäeva jooksul pärast ostmise kohale toimetatud kauba kohaletoimetamist leping. Kui ilmne defekt toob kaasa puuduva kauba koguse, tuleb see fakt viivitamatult märkida saatelehele ja müüjale edastada põhjendamatu viivituseta. Kaupade varjatud kvaliteedivigade kaebused esitatakse ostjale põhjendamatu viivituseta alates nende kindlakstegemise hetkest, kuid mitte hiljem kui kuue kuu jooksul alates ostukuupäevast ostukohale märgitud kohale.

8.2 Ostja on kohustatud edastama Müüjale kaebuse kirjalikult. Kirjalik kaebus peab sisaldama toote identifitseerimisandmeid:

  1. toote nimi
  2. ostulepingu / tellimuse number
  3. saatelehe või arve või arve koopia number ja kuupäev
  4. defekti kirjeldus
  5. võimaluse korral kaebuse alusel esitatud puudusega valim
  6. etteteatatav kaebuse lahendamine - hinnanguline kahju suurus
  7. kuupäev, mil Müüja peaks eelistatavalt külastama Ostujõudu, et kontrollida toodet kaebuse alusel

Kui Kaup on müüja poolt läbitud vedamise käigus kahjustunud, on ostja kohustatud esitama järgmised dokumendid:

  1. Kahjumi registreerimine selle summa esialgse hinnangu alusel
  2. Vedaja poolt kinnitatud kaubamärk
  3. Liikumisleht (CIM, CMR, B / L)

8.3 Kaebust käsitlevad kaubad tuleb originaalideta muutmata kujul eraldi teistest kaupadest ja neid tuleb kaitsta väärtuse languse eest. Kuni Müüja arveldab kaebuse, ei tohi kaupa kasutada, müüa, töödelda, muuta ega muul moel muuta. Kui kaebuse või selle osa alla kuuluvad kaubad viiakse üle kolmandale osapoolele pärast seda, kui Müüjale on teatatud kauba puuduse kaebusest, kaotab ostja vastutus puuduste eest automaatselt.

8.4 Ostja on kohustatud lubama Müüjal kontrollida defektset kauba kaebuse lahendamiseks.

8.5 Kaebust ei aktsepteerita, kui defektsed kaubad ei ole nõuetekohaselt ladustatud ja need on kahjustatud sobimatu ladustamise ja käitlemise tagajärjel. Ladustamiseks tuleb järgida tehnilisi tingimusi ning ladustamisnõudeid, mida tuleb mainida kauba hoidmise tingimustes, mis avaldatakse järgmisel veebisaidil: https://www.kopos.ee/et/sailitamise-spetsifikatsioon.

8.6 Kaupade puuduse korral on ostja kohustatud võtma kõik vajalikud meetmed kahju vältimiseks või leevendamiseks..

8.7 Müüja vastutus kvaliteedikindlustusega seotud puuduste eest ei tekkinud, kui sellised defektid on tingitud välistest sündmustest ja mitte Müüja poolt pärast kauba kahjustamise ohu läbimist.

8.8 Kaupade puuduste kaebuse raames on Ostjal õigus:

  1. defektide kõrvaldamine, pakkudes asendustooteid defektse kauba asendamiseks või puuduvate kaupade tarnimiseks või
  2. kõrvaldada defektid, parandades kaupu, kui puudused on parandatavad, või
  3. makstud ostuhinna mõistlik vähendamine.

8.9 Ostjal on õigus valida eelmises sättes nimetatud õigused ainult juhul, kui nad teatavad oma valitud valikuandele õigeaegselt saadetud puuduste kaebusest. Ostja ei saa teostatud õigust muuta ilma Müüja nõusolekuta. Kui selgub, et kaupade defektid on korvamatud või nende parandamine põhjustab põhjendamatuid kulusid, võib Ostja nõuda asenduskaupade tarnimist, kui nad nõuavad Müüjalt seda põhjendamatu viivituseta pärast seda, kui Müüja teatas neile sellisest faktist. Kui Müüja ei kõrvalda kaupade defekte mõistliku lisaperioodi jooksul või kui nad teatavad ostjale enne tähtaja möödumist, et nad ei kõrvaldaks defekte, võib ostja nõuda defektse kauba asendamist puuduvaid kaupu või nõuda ostuhinna alandamine.

8.10 Tarbijakaebuste kohtuvälise lahendamine
Praegu on tarbijal - ostjal võimalus kasutada Müüjalt vaidluste lahendamiseks kohtu lahendamist, vahekohtuid või vahendamist. Müüja nõustub teabekohustuse täitmisel tarbijale - ostjale, et tarbijakaitseseaduse nr 634/1992 Coll, muudatuse nr 378/2015 Coll. (CPA) nägi ette tarbijavaidluste kohtuvälise lahendamise võimaluse. Vastavalt seaduse (CPA) paragrahvile 20d on tarbijal õigus ostu-müügilepingust või teenuslepingust tulenevale tarbijavaidlusele lahendada väljaspool kohtuid. Tarbijakaebuse algatamine algatatakse tarbijavaidluses, mis sisaldab seaduses määratletud olulisi küsimusi (CPA jaotis 20n), eelkõige dokumendid, mis tõendavad, et tarbija ei suutnud vaidlust otseselt lahendada teine ​​osapool ja muud dokumendid, mis tõendavad esitatud fakte, kui need on olemas. Tarbija võib esitada Tšehhi kaubamärgiseadusele ettepaneku hiljemalt ühe aasta jooksul alates päevast, mil nad kasutasid oma õigust Müüjale esmakordselt. Müüjalt palutakse viieteistkümne tööpäeva jooksul pärast teate edastamist esitada Tšehhi kaubamärgi inspektsioonile ettepanekus mainitud asjaolude vaatevinklist, kusjuures Müüja on kohustatud tegema koostööd ja abistama kaubandusinspektsiooni büroos tarbijavaidluse kohtuvälise lahendamise tulemuslik areng. Seadus määratleb tarbijavaidluse kohtuvälise lahendamise maksimaalse kestuse, mis tuleb lõpetada 90 päeva jooksul alates selle algusest (eriti keerulistes vaidlustes saab tähtaega pikendada maksimaalselt 90 lisapäevaga). Tarbija vaidluse kohtuvälist lahendamist võib tarbija vabatahtlikult lõpetada ja seda võib lõpetada eelkõige tarbija ja ettevõtja vahelisel kokkuleppel. Vastupidiselt ülalnimetatud viisidele ei võeta tarbijale vaidluse kohtuvälist lahendamist; kumbki lepinguosaline (tarbija ja ettevõtja) kannavad ise oma kulud, kui need on olemas (nt seotud juriidilise esindamisega).

Menetlus toimub Tšehhi kaubamärgise inspektsioonis.

Kontaktandmed:

Tšehhi kaubanduse ülevaatus
Keskinspektsioon - ADR osakond Štěpánská 15 120 00 Praha 2

E-post: adr@coi.cz Veeb: adr.coi.cz

Tšehhi kauban dusinspektsioon on välja andnud 20. paragrahvi CPA alusel "Tarbijakaebuste kohtuvälise lahendamise reeglid". Reeglid avaldatakse CTI eespool nimetatud veebisaidil.

 

Artikkel 9. Tšehhi Vabariigi veebipoodide tarnetingimused Tšehhi ostjatele, kes ostavad ainult Tšehhi Vabariigis

9.1 Ostja tellib vajalikke tooteid veebipoe ostes:

  1. klõpsake "Otsi" ja "Otsitud tekst", mis on seotud "Parameeter", "Üksuse number" või "EAN kood" ja klõpsates nupul "ORDER" või
  2. valides menüükataloogi toodete loendist ja klõpsates nupul "ORDER" või
  3. Kasutades eraldi menüüd "Tellimused"
    Kõigil juhtudel saab tooteid klikkida ja seejärel uurida nende tehniliste kirjelduste ja nende dokumentide järgi: eseme number, toote nimi, EAN-kood, hind ilma käibemaksuta, pakkeüksuste arv ja muu oluline tehniline teave (värv, materjal, mõõtmed, jne.). Teistes sakkides kuvatakse valitud toote kujutised, lisaseadmed, sertifikaadid.

Ostja on kohustatud täitma kõik kohustuslikud andmed Interneti-järjekorras, sealhulgas kontakttelefoninumber, et vajaduse korral saaks vastava vedajaga ühendust võtta ostjaga

Ostja saab elektroonilise kinnituse tellimuse saamisest. Kui tellimuses olevat kaupa ei tarnita, teavitab Müüja sellest ostjat ja lepib kokku teise tähtaja jooksul.

9.2 Müüja saadab Internetist poest tellitud kaubad Ostjale C.O.D. läbi vedaja. Ostja maksab kauba kättesaamisel. Ostjal on õigus tagastada kaup ilma põhjenduseta 14 päeva jooksul alates selle kättesaamisest. Kui kaup tagastatakse 14 päeva jooksul kasutamata, võib ostja nõuda kauba asendamist või maksu tagastamist.

9.3 Kui Ostja loobub lepingust või ei võta kauba kättetoimetamist või võtab osa ainult kaupa, on kannatanul õigus nõuda lepingulist trahvi, mis on 10% tühistatud, mitte aktsepteeritud või tühistatud toodete väärtusest ei ole toodetud.

9.4. Privaatsuspõhimõtted
Täites veebipoe registreerimisvormi, nõustub tarbija kõikide andmete ("andmed") andmisega KOPOS KOLÍNi andmebaasi, mis asub aadressil Havlíčkova 432, 280 94 Kolín IV., Administraatorina ( "ettevõte") ning seejärel töödeldi töötleja kaudu ettevõtte turunduseesmärkideks, st toodete ja teenuste pakkumine, sh organiseeritud sündmuste, toodete ja muu tegevuse kohta teabe edastamine, samuti kommertsteabe saatmine elektrooniliselt vastavalt seadusele nr 480 / 2004 Coll, kuni selline nõusolek on tagasi võetud (maksimaalselt 10 aastat); Sellistele andmetele võib lisada ka muid andmeid. Tarbija nõustub ka lubama ettevõttel saata teavet oma kaubanduspartnerite eelseisvate ürituste ja pakkumiste kohta. Tarbija on teadlik, et seaduse nr 101/2000 Coll. § 11 lg 21, milles täpsustatakse, et andmed on vabatahtlikult esitatud, võidakse see nõusolek igal ajal ettevõtte veebisaidi kaudu tasuta tagasi võtta, et tarbijal on õigus oma isikuandmeid juurde pääseda või muuta, blokeerida või kustutada vale isikuandmeid jne.

 

Artikkel 10. Mitmesugused

10.1 Osalised saadetised on vastuvõetavad.

10.2 Kui mis tahes sündmus leiab aset ostu-müügilepingu sõlmimisel ja see takistab müüja lepinguliste kohustuste täitmist, on Müüjal õigus peatada täitmine kuni takistuse lõppemiseni.

10.3 Müüjal on kõigil juhtudel, mis hõlmavad asjaolusid, mis välistavad kohustused, õigus lepingust taganeda ilma, et ostjal oleks õigus kahjutasule.

10.4 Müüja aktsepteerib tagastatavaid pakendeid tagasiostuks ainult juhul, kui need on kahjustamata. Müüja ei ole kohustatud aktsepteerima vigastatud konteinereid. Ostja on kohustatud tagastama mahutid hiljemalt 6 kuu jooksul pärast kauba kättetoimetamist. Müüja väljastab tagastatud kahjustamata konteinerite kohta maksudokumendi. Kui Ostja kaotab tagastatavad pakendid, loetakse, et neid ei tagastatud üldse. Müüja ei ole kohustatud tagasi ostma pärast 6 kuu möödumist.

10.5 Kui käesolevate Tingimuste mõni säte muutub või muutub kehtetuks, ei mõjuta see teiste sätete kehtivust. Lepinguosalised kohustuvad asendama kehtetu sätte kehtiva sättega, mis kõige täpsemalt vastab kehtetu sätte majanduslikule eesmärgile.

10.6 Ostja õigused ja kohustused ei ole kolmandatele isikutele üleantavad ilma Müüja kirjaliku nõusolekuta.

10.7 Kõik ostulepinguga hõlmatud andmed ja mis tahes teave või dokumendid, mis on saadud seoses ostulepinguga, käsitlevad pooled konfidentsiaalsena.

10.8 Lepingulisi suhteid, mille suhtes neid tingimusi kohaldatakse, reguleerivad Tšehhi seadused, eelkõige muudetud seaduse nr 89/2012 Coll. kõik vaidlused lahendatakse tšehhi keeles Tšehhi Vabariigis müüja üldkohtu ees.

10.9 Lepinguosalised on kohustatud tagama, et lepinguliste suhete reguleerimise või vastastikuse täitmise tagamiseks kõrvaldatakse kõik vaidlused, mis võivad kaasa tuua vaidlusi.

10.10 Kumbki pool teatab teisele poolele kirjalikult põhjendamatu viivituseta kõikidest kaubanduslitsentsi, äriregistri või mis tahes muu registri andmete muutumisest, pankroti väljakuulutamisest või pankroti väljakuulutamisest, et avaldus jäeti rahuldamata vara puudumise tõttu või esitati arveldamise avaldus.

10.11 Kõik tarned tehakse käesolevate Tingimuste kohaselt, mis moodustavad ostu-, üld- või muude täpsustamata lepingute lahutamatu osa, välja arvatud juhul, kui pooled on teisiti kokku leppinud.

10.12 Kõik pooltevahelised teated peavad toimuma tšehhi keeles, kui pooled ei ole kokku leppinud teisiti.

10.13 Kui lepingupooled kasutavad lepingu sõlmimisel rahvusvahelisi tõlgenduseeskirju, reguleerivad eeskirju Rahvusvahelise Kaubanduskoja Pariisis INCOTERMS 2010 väljastatud tarnetingimuste tõlgendamise rahvusvahelised eeskirjad või poolte kokkuleppel.